Klamka do drzwi czyli VSS w działaniu.
Klamka do dzwi jest dobrym przykładem na rozpoczęcie zabawy z powierzchniami. Zwłaszcza tylna jej część jest typową sytuacją z trójbrzegową powierzchnią(powierzchnia tworzona przez 3 krzywe).
Oczywiście trójbrzegowych powierzchni nie należy tworzyć, miast tego rozwiązywać takie przypadki poprzez min. stworzenie głównej powierzchni, jej przycięcie i skonstruowanie finalnej.
Każdy kto już wcześniej spotkał się z tą sytuacją wie że jest to proces dosyć czasochłonny.
Klamka jest świetnym przykładem gdzie cały kształt uzyskany jest za pomocą komendy Variable Section Sweep połączonej z Evelgraph bez tracenia czasu na czasochłonne trimowanie i dodawanie extra powierzchni.
Całość omówiona jest na Pro/E Mcad forum w tym oto poście (razem z modelami do pobrania)
Oczywiście trójbrzegowych powierzchni nie należy tworzyć, miast tego rozwiązywać takie przypadki poprzez min. stworzenie głównej powierzchni, jej przycięcie i skonstruowanie finalnej.
Każdy kto już wcześniej spotkał się z tą sytuacją wie że jest to proces dosyć czasochłonny.
Klamka jest świetnym przykładem gdzie cały kształt uzyskany jest za pomocą komendy Variable Section Sweep połączonej z Evelgraph bez tracenia czasu na czasochłonne trimowanie i dodawanie extra powierzchni.
Całość omówiona jest na Pro/E Mcad forum w tym oto poście (razem z modelami do pobrania)
Komentarze (0):
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.
Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]
<< Strona główna