PROE-WARSZTAT

czwartek, 2 lipca 2009

iPhone - a może by tak zamodelować?

iPhone wbrew pozorom nie jest trywialna geometrią, odnośnie wyglądu, składającą sie z pozoru z zaokrąglonych krawędzi. Przejście powierzchni, zwłaszcza filletów, to coś więcej niż G1, a G2 przynajmniej.

iPhone to także wyzwanie któe niektórym przysporzyło wielu problemów, tak jak w tym wątku -Iphone 3g Back, How to surface the back of an Iphone 3G na Product Design forum











Tematu podjął sie Solid Smack ale pierwsze podejście trudno uznać za trafione -

Fairly’ Smooth Surfaces in SolidWorks: How to Create the 3G iPhone











druga próba podjęta przez Mark Biasotti wydaje sie o wiele bardziej dokładna -

The iPhone 3G Model, Take 2. Plus Surfacing Resources and Coolness from Mark Biasotti

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]



<< Strona główna