iPhone - a może by tak zamodelować?
iPhone wbrew pozorom nie jest trywialna geometrią, odnośnie wyglądu, składającą sie z pozoru z zaokrąglonych krawędzi. Przejście powierzchni, zwłaszcza filletów, to coś więcej niż G1, a G2 przynajmniej.
iPhone to także wyzwanie któe niektórym przysporzyło wielu problemów, tak jak w tym wątku -Iphone 3g Back, How to surface the back of an Iphone 3G na Product Design forum

Tematu podjął sie Solid Smack ale pierwsze podejście trudno uznać za trafione -

druga próba podjęta przez Mark Biasotti wydaje sie o wiele bardziej dokładna -
iPhone to także wyzwanie któe niektórym przysporzyło wielu problemów, tak jak w tym wątku -Iphone 3g Back, How to surface the back of an Iphone 3G na Product Design forum

Tematu podjął sie Solid Smack ale pierwsze podejście trudno uznać za trafione -
Fairly’ Smooth Surfaces in SolidWorks: How to Create the 3G iPhone

druga próba podjęta przez Mark Biasotti wydaje sie o wiele bardziej dokładna -
The iPhone 3G Model, Take 2. Plus Surfacing Resources and Coolness from Mark Biasotti

Komentarze (0):
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.
Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]
<< Strona główna